Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 din 04.06. 2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si art. 14, in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea fizica a produsului achizitionat.



Cadrul general

Produsele achizitionate de Consumator se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea unui motiv.

Conform legislatiei in vigoare, Consumatorul are obligatia de a notifica Furnizorul despre intentia de returnare folosind formularul din pagina „Formular retur produs”. Produsul va fi returnat impreuna cu toate documentele, manualele primite.



Drept de retragere - Inainte de livrarea comenzii

  • Pentru plasarea comenzii, Consumatorul se obliga a citi si a accepta neconditionat acesti termeni de anulare, termeni constituiti in cadrul legal oferit de catre ANPC, dar si de catre Uniunea Europeana cu privire la dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanta in vederea achizitionarii de bunuri si/sau servicii.
  • De luni pana vineri, Furnizorul preda comenzile pana in orele 15:30 catre compania de curierat aflata disponibila in ziua respectiva, astfel incat toate comenzile plasate pana la orele precizate se pot anula de catre Consumator fara niciun cost suplimentar.
  • Consumatorul are dreptul de a primi informatii cu privire la produsele comercializate, altele decat cele deja precizate pe pagina produsului si i se vor oferi inainte de predarea comenzii catre compania de curierat.
  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la anularea comenzii.



Drept de retragere - Dupa primirea comenzii

  • Consumatorul are dreptul, conform O.U.G. 34/2014, de a cere returnarea unui produs in termen de maximum 14 zile de la data facturii si a receptiei produsului respectiv, fara a face vreo mentiune. Furnizorul isi rezerva dreptul de a solicita informatii consumatorului cu privire la motivul pentru care il returneaza in scopul imbunatatirii produselor comercializate pe platforma proprie, dar si in cazul in care exista defecte de fabricatie, altele decat cele precizate anterior in pagina produsului.
  • Consumatorul se obliga sa completeze un formular electronic cu toate datele cerute explicit in acel formular.
  • Consumatorul are obligatia de a returna bunul achizitionat in ambalajul original, cu manualele de utilizare, acolo unde este cazul, dar si impreuna cu toate documentele justificative achizitiei.
  • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Toate conversatiile din email vor fi pastrate in vederea furnizarii celor mai bune servicii catre clientii ale caror produse pot prezenta probleme, dar si in vederea solutionarii petitiilor sau reclamatiilor depuse catre ANPC.



Cadrul procedural

  • In termen de maximum 48 de ore lucratoare de la transmiterea notificarii, Consumatorul va primi un e-mail cu privire la solicitarea inaintata, cu detaliile procesului de returnare a produsului achizitionat.
  • Produsul se returneaza in starea in care a fost primit, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, impreuna cu factura si/ sau certificatul de garantie in original sau copie. Pierderea documentelor atrage dupa sine intarzieri privind restituirea contravalorii produselor sau chiar refuzarea returului.
  • Daca returul este acceptat, Consumatorul poate opta pentru inlocuirea produsului initial cu un produs identic (in cazul in care primul receptionat a fost defect) sau pentru rambursarea integrala a valorii acestuia. In acest caz, Consumatorul trebuie sa furnizeze un cod IBAN si un nume titular (in cazul persoanelor juridice se va accepta doar cod iban al societatii pe care a fost emisa factura). Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
  • Produsul va fi expediat la sediul Furnizorului printr-un serviciu de curierat rapid (DOAR prin curier rapid, EXCLUS Posta Romana) la adresa indicata de catre Furnizor comunicata in emailul cu detaliile procesului de returnare a produsului. Orice cost suplimentar de primire al coletului de catre Furnizor sta doar in sarcina Consumatorului. NU se vor accepta coletele cu ramburs, deoarece returnarea contravalorii produsului / produselor se va efectua DOAR in contul bancar furnizat in formularul de retur.
  • Contravaloarea produselor returnate va fi restituita in contul bancar specificat de catre Consumator in Formular in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii coletului ce contine produsul returnat. Conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2 SAU pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. Costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt in responsabilitatea Consumatorului.
  • De asemenea, te rugam sa te asiguri ca produsele pe care vrei sa le returnezi indeplinesc toate conditiile urmatoare: produsele au sigiliul, etichetele intacte, nu sunt rupte, nu prezinta urme de folosire sau uzura;

Mergi catre formularul de returnare a produselor.